Sunt bărbat, bineînțeles…

Dar am o curiozitate care mă apasă atât de rău… De ce înșeală femeile?!

Într-adevăr și bărbații înșeală, dar un bărbat, înșeală din curiozitatea de a explora noi tărâmuri, de a observa ce îi lipsește femeii de acasă, de a compara ceea ce deține deja cu ceva nou… Sau poate sunt și ei sătui de gura și „figurile” femeii care îi așteaptă în fiecare seară acasă… Poate din cauza paharului de vin băut in club cu persoana greșită…

Nu le țin parte bărbaților deoarece și ei înșeală… până la urmă urmei si bărbații sunt niște prădători, nu!?

Poate din alte motive înafară de cele menționate mai sus…

Poate înșeală din prostie, să arate că ei pot fi cu oricine… dar intrebarea mea este…

Femeile de ce înșeală?

Nu, nu mă refer la cele maltratate și batjocorite de bărbații pe care îi iubesc ca proastele…

Mă refer la femeile care au acasă bărbați iubitori care și-ar da și viața doar pentru a avea grijă de ele… care ar întoarce lumea cu susul în jos pentru ele…

De ce toată lumea înșeală?

Adică eu unul cel puțin nu pot înșela ființa care o iubesc din tot sufletul. Pur și simplu, în momentul în care am în gând să înșel sau simt că relația nu o mai ia în nici-o direcție prefer să pun punct relației înainte de a face asta. Nu pentru mine sa am conștiința împăcată, ci respectul față de fata pe care am iubit-o…

Când iubești NU înșeli!!